تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تیم تستر کینگ کار خود را از سال 1396 شروع کرد و اکنون یک تیم تخصصی در زمینه تست اپلیکیشن و تست وب سایت میباشد هدف ما استفاده کاربران از سیستم های نرم افزاری بدون هر گونه باگ و اختلال میباشد .
www.testerking.ir

۳ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک محقق امنیتی باگی را در فایرفاکس شناسایی کرده که امکان نفوذ به نسخه اندرویدی این مرورگر از طریق یک شبکه وای فای یکسان را فراهم می‌کند. هکرها با استفاده از این باگ می‌توانند کاربران را مجبور به استفاده از سایت‌های مخرب مانند صفحات فیشینگ کنند.

این باگ توسط یک محقق امنیتی استرالیایی فعال در «گیت‌لب»، «کریس موبرلی» کشف شده و این آسیب‌پذیری در بخش SSDP یا «پروتکل کشف سرویس ساده» وجود داشته و مکانیزمی برای شناسایی سایر دستگاه‌ها در شبکه یکسان برای اشتراک‌گذاری محتوا محسوب می‌شود. 

ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید.  www.testerking.ir

  • testerking testerking
  • ۰
  • ۰

تکنیک های مختلف برای تست طراحی چیست؟

تکنیک های طراحی تست ، استانداردهایی از طراحی تست هستند که امکان ایجاد موارد تست سیستماتیک و گسترده را فراهم میکند. این تکنیک ها مبتنی بر مدل های علمی مختلف و تجربه چندین ساله بسیاری از متخصصان QA می باشد. تکنیک های طراحی تست را میتوان به دو بخش تکنیک تست طراحی استاتیک و روش تست طراحی پویا تقسیم بندی کرد. 

ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید.  www.testerking.ir

  • testerking testerking
  • ۰
  • ۰

8 دلیل مهم برای عدم موفقیت برنامه ها و نحوه جلوگیری از آنها

بعلاوه ، مجموعه متفاوتی از موضوعات وجود دارند که باعث عدم موفقیت در یک برنامه می شوند. با آگاهی به این مسائل ، لزوما برنامه شما از عدم موفقیت عبور نخواهد کرد ، در عوض به شما کمک میکند تا عاقلانه عمل کنید و به دنبال علائمی باشید که میتواند در راه موفقیت به شما کمک کند.

8 دلیل اصلی عدم موفقیت برنامه ها

امروزه برنامه های بی شماری در بازار موجود است اما همه آنها بدون اشکال نیستند و استفاده از آنها راحت است. بسیاری از شرکت ها و انجمن ها به دنبال راهنمایی هستند زیرا میخواهند چالش های مربوط به توسعه و تست برنامه های تلفن همراه را درک کنند. اگر یکی از این افراد هستید ، دقیقا جای درستی آمده اید. در این پست به بررسی 8 دلیل که باعث دست یافتن به این نقایص میشود آورده شده است ، پس با ما همراه باشید.

 

ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید.  testerking.ir

  • testerking testerking