تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تیم تستر کینگ کار خود را از سال 1396 شروع کرد و اکنون یک تیم تخصصی در زمینه تست اپلیکیشن و تست وب سایت میباشد هدف ما استفاده کاربران از سیستم های نرم افزاری بدون هر گونه باگ و اختلال میباشد .
www.testerking.ir

  • ۰
  • ۰

هماهنگی بین ابزارهای تست دستی و تست اتومات، یکی از رویکردهای استاندارد اساسی تضمین کیفیت، در هر شرکت برتر تولید نرم افزارهای سفارشی است. این نوع روند برای اطمینان از تشخیص سریع اشکالات اعمال میشوند و در نتیجه به تیم توسعه این امکان را میدهد تا بطور مشترک و کارآمد کار کنند.

طبق آمار منتشر شده، 77% کاربران هرگز کاربران دوباره از یک برنامه استفاده نمیکنند. خب این آمار یک آمار ناخوشایندی است که میتواند حتی خوش بین ترین فکرها را هم نیز تحت تاثیر قرار دهد. با این حال، هزینه اشتباهات خیلی بالا است که بخواهید آن را بپذیرید. این نتایج میتواند شامل اینکه مشتری ناراضی باشد شود و متحمل ضرر های پیش بینی نشده باشد یا اینکه مشتریان به قدری ناامید از برنامه ی شده است که دیگر نمیخواهد به برنامه شما بازگردد که ممکن است دلیل آن اشکالات غیر منتظره در نرم افزار شما بوده باشد.

همه ی این اشکالات و بخش عمده ی آن، به دلیل انتخاب نادرست ابزارهای مفید تست نرم افزار منجر به حذف کامل برنامه در تلفن همراه کاربران شود.

خب ما قصد داریم با کارهایمان در این درصد گفته شده، دستکاری هایی رو انجام بدیم و بتوانیم دید شما را نسبت به آینده بهتر کنیم. در این پست با استفاده از ابزارهای تست دستی، تجربه کاربردی که شایسته ی مشتریان است را ارائه دهیم. ما در پست های قبلی خود چندین ابزار تست نرم افزار را معرفی کردیم. حتما پست را مطالعه کنید.

ادامه این مطلب را در سایت ما مطالعه کنید.  testerking.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی