تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تیم تستر کینگ کار خود را از سال 1396 شروع کرد و اکنون یک تیم تخصصی در زمینه تست اپلیکیشن و تست وب سایت میباشد هدف ما استفاده کاربران از سیستم های نرم افزاری بدون هر گونه باگ و اختلال میباشد .
www.testerking.ir

  • ۰
  • ۰

تست امنیت

هیچ وقت امنیت کامل و ۱۰۰% نیست، به همین دلیل هم با در مباحث امنیتی بروز باشید. در این پست مراحل تست امنیت یک سایت را مرور میکنیم تا از این طریق امنیت یک وب سایت را تامین کنیم.

جمع آوری اطلاعات و اوسینت

با این کار ما اطلاعات مورد نیاز را از تارگت مورد نظر بدست می آوریم و در مراحل بعدی تست نفوذ از ان ها استفاده میکنیم

استفاده از ابزار ها و اسکن

 

ابزار ها و برنامه های امنیتی روز به روز بیشتر می شوند چرا که متخصصان امنیت زیادی علاقه مند به ساخت ابزار های امنیتی هستند و برخی از ان ها هم که به صورت غیر رایگان هستند جنبه بیزینسی برای ان ها دارد به هر حال ان ها کار را راحت تر میکنند و ممکن است که مراحل تست نفوذ را بسیار ساده تر کنند.

تست نفوذ دستی برای تست امنیت سایت

اصلی ترین مرحله در تست نفوذ این بخش است که تست امنیت به صورت دستی برای پیدا کردن باگ انجام می شود برای انجام این مرحله حتما نیاز است دارای خلاقیت بسیار بالایی باشید چرا که هک مانند یک زبان برنامه نویسی دارای یک اصول خاص نیست و باید حتما با خلاقیت و تفکر یک راه نفوذ برای دور زدن قوانین و اصول رعایت شده پیدا کنید برای این کار به غیر از خلاقیت نیاز به مهارت هم خواهید داشت

ادامه این مطلب را در سایت ما مطالعه کنید.  www.testerking.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی