تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تیم تستر کینگ کار خود را از سال 1396 شروع کرد و اکنون یک تیم تخصصی در زمینه تست اپلیکیشن و تست وب سایت میباشد هدف ما استفاده کاربران از سیستم های نرم افزاری بدون هر گونه باگ و اختلال میباشد .
www.testerking.ir

  • ۰
  • ۰

پارامترهای تست Non-Functional

۱- Security(امنیت): این پارامتر تعریف می‌کند که چگونه یک سیستم از حملات عمدی و ناگهانی از منابع داخلی و خارجی محافظت می‌شود. این پارامتر از طریق تست امنیت، تحت تست قرار می‌گیرد.

۲- Reliability(اطمینان‌پذیری): عبارتست از میزانی که هر سیستم نرم‌افزاری به طور پیوسته و بدون نقص، کارکردهای(Function) مشخص را انجام می‌دهد. این پارامتر توسط تست اطمینان‌پذیری تحت تست قرار می‌گیرد.

۳- Survivability(بقاپذیری): این پارامتر بررسی می‌کند که آیا سیستم نرم‌افزاری در شرایط بغرنج همچنان به کارکارد(Function) خود ادامه می‌دهد و آیا می‌تواند در صورت شکست سیستم، خود را بازیابی کند. این پارامتر توسط تست بقاپذیری تحت تست قرار می‌گیرد.

۴- Availability(دسترس‌پذیری): این پارامتر درجه‌ای را تعیین می‌کند که کاربر در خلال بهره‌برداری از اپلیکیشن، به سیستم وابسته است. این پارامتر توسط تست ثبات(Stability) تحت تست قرار می‌گیرد.

۵- Usability(کاربردپذیری): .........

 ادامه این مطلب را در سایت ما دنبال کنید. www.testerking.ir

 

مشاوره رایگان

 88976445 -021

#تست_اپ
#آموزش_تست_اپلیکیشن
#تست_اپلیکیشن
#تست_نرم_افزار
#تست_اپ_اندروید
#تست_اپ_آی_او_اس
#تست_وب_سایت
#Non_functional_testing
#non_functional

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی