تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تست انواع اپلیکیشن و سایت

تست انواع اپلیکیشن ، سایت و گیم

تیم تستر کینگ کار خود را از سال 1396 شروع کرد و اکنون یک تیم تخصصی در زمینه تست اپلیکیشن و تست وب سایت میباشد هدف ما استفاده کاربران از سیستم های نرم افزاری بدون هر گونه باگ و اختلال میباشد .
www.testerking.ir

  • ۰
  • ۰

گوگل در هفته‌های پیش رو ۵ قابلیت جدید را به اندروید می‌آورد که به بهبود دستیار صوتی و اپ نقشه، اضافه شدن اموجی‌های جدید، دریافت کتاب‌های صوتی با خوانش خودکار و ارسال اپ برای کاربران دیگر مربوط می‌شود.

به‌روزرسانی گوگل مپ شامل اضافه شدن یک تب جدید به نام Go است که به شما اجازه می‌دهد بدون وارد کردن آدرس مقصد؛ مسیر منتهی به آدرس‌هایی نظیر محل کار را که به آنها مرتب رفت و آمد دارید، مشاهده کنید. اطلاعات ارائه شده در این تب علاوه بر مسیر شامل وضعیت ترافیک و زمان تقریبی رسیدن است و می‌توانید آنرا پین کنید. همچنین امکان پین کردن مسیرهای حمل و نقل عمومی نیز وجود دارد.

قابلیت Nearby Share که برای به اشتراک‌گذاری آسان فایل و به عنوان رقیب ایردراپ ارائه شد، به زودی از ارسال اپ‌های پلی استور برای دیگر کاربران نیز پشتیبانی خواهد کرد. در ای ... ادامه

ادامه این مطلب را در سایت ما مطالعه کنید. www.testerking.ir

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی